0:00 / 0:00
מוצ"ש עם אברומי וינברג ושמואל יפת
323 views
הזמר אברומי וינברג והמוזיקאי והמעבד שמואל יפת מתארחים ב’מוצ”ש חי’ להופעת מלווה מלכה אולפנית. האזינו: The post מוצ”ש עם אברומי וינברג ושמואל יפת (https://old.toker.fm/archives/12304) first appeared on הרדיו של מנחם טוקר (https://old.toker.fm) .
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
עכשיו אנחנו עם אברומי וינברג לילה טוב
אברומי
אברומי ערב טוב לילה
טובים איזה כיף שאנחנו כאן אנחנו אמנם לא
אחד מול השני אבל כאן אנחנו באולפנים
שונים גם יפת נמצא איתך שם נכון כן שמואל
הגדול שמואל הגדול בוא נשמע ברקע מנדי
בבקשה ברשותך מוזיקה מתוך האלבום החדש של
אברו מי וינברג א עבו וינברג תן לנו כמה
מילים על עצמך כי אנחנו יודעים שאתה א
באמת פטת פה בדיסק מצויין בכיוון שונה
למרות שאתה השיבי שר גלת למהדרין הלכת על
משהו ישראלי יפה מאוד ספר
לנוני אספר על עצמי אני לומד בכולל בבוקר
קולל של ישיבה ישיב רשי וא ו בערב אני
בחתונות עובד עם שמ אפס
ו מה עוד אני יכול לספר על עצמי אני לא
טוב בדיבורים אתה צריך לכוון אות יותר לא
תשמע אני ראיתי אותך בחתונה אחת בלבד אבל
שמעתי שאתה יודע אתה עושה יש לך כזה קול
מעניין אבל תספר לי קצת על הנפש שמע בסך
הכל בחור שלמד ברשי יש לו הרבה מאוד מה
לספר לנו ואני מניח שהמוזיקה היייתה חלק
מההתבגרות שלך וחלק מהחיים שלך וחלק
מהתמודדויות שלך ותספר לי קצת על זה אז
ככה לגבי המוזיקה אני תמיד אהבתי לשיר
תמיד הייתי שר בחתונות הייתי מגיע בגיל
מוד צעיר כבר אני זוכר הייתי כבר ש
תמיד מבקש
לשירה לי פעם ששרתי מב מפריד שבאתי הלי
איזה דוד שהזמין אותו לחתונה עם שלבת הז
הם היו חזקים מאוד נכון עד
היום זהו ואז עליתי לשיר ובתור ילד אני
זוכר שזה היה הפדיחה הראשונה שלי ככה עם
זמרים גדולים שהוא אמר לי איזה שיר אתה
רוצה לשיר אמרתי לו את אחינו של בכלל של
זמר מסתכל על כזה אז איך מתאים
לך כי זהו הייתי יותר מדי עשיר אתה מבין
לא חשבתי על שיר שדווקא הייתי מת עליו היה
לנו את הקלטות אז של חזק חזק וזה אבל לא
יודע למה עלה לי השיר הזה א זהו אז תמיד
הייתי שער ואיך שהוא נפתחתי למוזיקה
שלי שזה כאילו יותר מילים ומוזיקה ישראלית
כזאת פחות פחות הרדקור כזה חסידי כן א איך
הגעתי לזה מכל מני מוזיקות ששמעתי בעצם
שהם לא חרדיות
רגילות כן אבל אבל תשמע לא לא הלכת פה על
שירים בכלל מהמקורות לא הלכת על שונה
לגמרי אה לא יש בפנים גם ממש מהמקורות אבל
כן מסביב כן ש אבל אתה יודע אומרים שיש
תקופות בעולם כאלה שפעם מישהו מנחית לעולם
משהו ואז ה מתחילים מתחיל להתפס אז עכשיו
באמת יש את איש הריבו הגדול שעושה גם מהש
אפשר להגיד בסגנון וביני לנדו וודי דוידי
וכל מיני כזה סגנונות שזה כזה זה איך
אומרים תפילה ומילים כזה ביחד וואו תשמע
טוב תני אבל עדיין אני רוצה שתכנס אלי
מענין אותי לשמוע הרבה מאוד בחורי ישיבה
שומעים אותי ו אתה יודע מתמודדים שומעים
את המוזיקה נהנים מתרגשים שרים לעצמם
מלחינים עד כמה המוזיקה הייתה אצלך כשאתה
למדת בישיבה חלק של בריחה או של ההפך
התקרבות המוזיקה זה היה באמת הכל באמת
תמיד עד היום זה הכל המוזיקה אם הייתי
שומע איזה שיחה חזקה מהרב שהיה נכנסתי ככה
ללב וזה א אתה מבין יצא שיר שיר שיר עם
מטרה מהדיסק למשל ש אחרי תקופה של אלול
כזה של הרבה שירים של הרבה סליחה הרבה
שיעורים כן של מוסר על הנשמה ואיפה צריך
להגיע וופה ושם יצא להתפלג לי שיר איך שוא
אומר ראש שיבה איך הוא היה
א מאוד מגבה את זה כי כי כל המטרה זה רק
להתחזק מזה זה לא רק מוזיקה לשם מוזיקה
מוזיקה שלנו היהודית היא הרבה יותר גבוהה
שירת הלוים היא תמיד מתחברת לנשמה אמיתית
לכן אין בזה סתם מילים זה לא תמיד זה על
פסוק על משהו גבוה נכון השיר הראשון שלך
הי מו צור נכון שהוצאת כן זה השיר הראשון
שהוצאתי הוציא אותו החבר שלי אשר
א שהוא בעצם גם מפיק את הדיסק הזה והוא
שמע אותי ככה בישיבה הייתי בקרית מלאכי גם
תקופה הוא שמע אותי שר ומנגן ואז הוא הגיע
אומר בואנה בוא תעשה זה היה לפני חנוכה
התחתנתי בחנוכה בנר שמיני
וזהו הוא עשה לי ככה הפתעה וזה הזמין אותי
לאולפנים של בנט אמר לי בוא תקליט וזה זה
הה פעם ראשונה שהייתי באולפן הייתי בעיי
מטורף בחיים שלי לא הגעתי לאולפן ותמיד
חלמתי על זה זהו וזה שיר רצון שראשון שיצא
ככה ב בכיף חבר'ה בוגרי ישיבת רשי תלמידי
רשי האיש הזה שלכם הבחור המקסים הזה עבור
מ וינברג בוא נשמע כמה צלילים מהסינגל
הראשון שיצא בזמנו מה עושו מה עושו ישועתי
לכנ לכנ לשבח תיקן
תפילתי ושם תודה
נזבח מה עוצו מה עוזו ר שועתי לכן האה לכן
האה לשבח תיקו
תפילתי ושם תודה
נזבח
[מוזיקה]
לתכן
מצבע מצר מנבח צר
המנבח נת
[מוזיקה]
החי
[מוזיקה]
מצבע נבח צ
מנבח יונים קפצו עלי לפני אלפי שנים ועם
ישראל לא
חי עוד נמקם נקם אחת משתי עיני דור אחר
דור לא
מבותרים עוד נהייה אור אדיר לגוים רק
תחזור
הביתה לקודש הקודשים ששם היה כהן גדול עם
הקטורת שורפת
הכל נשאר לנו קצת
כוח אז אבא אל תתן לנו כולם מכירים את
השיר הזה אבו מ וינברג אבו מ ויבר רבותי
איתנו מוצאש חי בשידור חי עם האלבום החדש
שלו גם שמואל יפט נמצא איתנו שם נכון
אומי שבוע טובלן שמואל מה שלומך ברוך השם
מצויין ש האמת שמואל הכל בענווה אל תנע
בוא תספר לנו קצת על הלחנים שלך אחי
שאנשים יזכרו
וישרו על
הלחנים תראה זכייתי ברוך השם
ש לא חשבתי שבאמת שזה יגיע כל כך רחוק אבל
כל פעם שאני נכנס לכל דישי חתונה לא משנה
אני אפילו לא מכיר את הצדדים שום דבר
באקריות זה פשוט עושה כל כך כיף לשמוע בכל
ערב איך שעשירים שברוך השם לא קים אך ש
אומרים לא נס לך רחבות הריקודים שזה הוא
יבנה הוא יבנה בית לחץ
שלך זה פשוט כיף לראות איך בחורים ים בג
שם יצא עכשיו קיל תרו גם של מותי שימנס
נכון זה הלך יותר בכיוון של חסידי אותנטי
אבל מסתבר
שזהה אתה הוכחה אולי לכל כך הרבה בחורי
ישיבה ששומעים ורוצים להלחין ורוצים
שהשירים שם יצו שכן יש סיכוי ולא אתה צריך
להיות יוסי גרין כדי שהשירים שלך יצאו אתה
באמת בחור ישיבה וצאת איזה שיר שניים
ותראה פתאום נכון אף תראה אני אגיד לך
באמת הרבה בחורים פנו אליהם כל מיני בוא
תשמע את זה בוא תשמע את זה ובאמת אני ממש
מבין אותם לכל יודע מה יש לחנים פשוט
אדירים אבל אני לא יודע באמת אני לא יודע
מה אני שונה מכולם מה אני זכיתי מכולם כי
אני אומר לך שבאמת שמעתי על חומרים ממש
ממש טובים אני מנסה לעזור ל מה שאני אכול
אבל לא יודע אני חושב שזה פשוט סית דשמיה
זה לא משהו שאנחנו מכווננים וזה בול קלי
למטרה בית ומלוחים כלת הרוג ואחרים קצת על
החיבור ביניכם שמואל יפת ועברו מנברג צפרו
לנו קצת א תראה הכרנו איכשהו דרך דווקא
דרך הכולל לא הכרנו דרך המוזיקה כן חבר
שלי הביא אברח חדש לכול אומר תשמע יש פה
אברומי וינברג זה אמר לא מכיר גם הוא לא
הכיר אותי אבל אתה יודע יש לי איזשהו
אולפן כזה בבית ישבנו והתחלנו ככה לקליט
כל מיני סקיצות ובדיוק שתינו התחלנו ככה
את כל התחום של החתונות
ומסתבר שהשילוב שלנו מאוד תפס הרבה אוהבים
את השילוב שלנו כמובן שעברו מי עובד עם
עוד תזמורות אני פשוט אורגניסט אנילי
תזמורת א זה מאוד תפס וברוך השם יש לי
זינות מאוד מאוד טובה מקווים בעזרת השם
להמשיך ולשמח כמה ש אתם רושים הרבה חתונות
ביחד בעצם סגנון חתונות אה כן סגן סגנון
שלבו וינברג איזה איזה סגנון לא זהו זה
סגנון חסידי רגיל ישיבתי כל כאילו כל
הישיבות לא משנה איזה אבל דווקא לא אני לא
איך אומרים השירים של של ברומים כמו שאתה
מבין לא מתנגדים כל כך בחתונות לא שהם לא
יפים אבל זה פשוט לא כל כך מתאים למרות
שאתה יודע שזה היה מאוד טרנד כאילו
שבחורים שות אוהבים את הסגנון מוזיקה הזה
ואבל לא החתונות רגילות חסידיות א מה זה
ברקע מנדי תן לנו קצת עם
ישראל ישראל
[מוזיקה]
כן עוד יגמר כל סבל
וכר את הראשה הו מטאב והצדיק
מקרב כבר לא יהיה שייך אותנו
לערבב כי כבר לא נטו אחרי הלב
[מוזיקה]
איזה אהבת
ישראל תהיה בין כל יושבי תבל יבואו
וירננו שוב
[מוזיקה]
בהלל כעי שרואה
לראשונה כמו תינוק שנולד אחרי 20 שנה השם
יהיה חתן ועם ישראל
הקלה
עם ישראל
[מוזיקה]
הקלה כי את כל הזימה והניו שהשם כל כך
שונ עוד יום יבוא צחק צר בבת ישראל קום
השיר הזה של אורמי וינברג רבותי אורמי
וינברג איתנו כן בשידור חי יחד עם שמלי פת
חברים אולי תתנו לנו פה משהו חי באולפן
ככה משהו יפה חסידי ואני מאוד אוהב את
השיר לנגן ולנגן שלומי אז השאלה אם אפשר
את זה או שזה לא קשור בכלל חברה אפשר
לעשות את זה בלייב כן אולי תתחילו עם זה
ואז תעבו למשהו חסידי שברנו את השיניים עם
המוזיקה שלו אבל הצלחנו בסוף עבו מי זה
הולך או לא הולך הולך ילה תתחילו לנגן נגן
ואז תעברו משם למשהו חסידי רגיל שהחברה
ישמעו איך שאתם נותנים באמת בראש בחתונות
אוקיי עברו מון רבותיי כאן באולפן עם
שמואל יפת בשידור חי מוצש
חי
יש לי שיר כזה והוא גורם לי לנגן ולנגן
ולנגן יש לו ניגון כזה שממכר וזה גורם לי
לנגן ולנגן יש לו אקורדים לא מסובכים וזה
גורם לי לנגן ולנגן יש לכם סיכוי קטן
לקלוט שזה גורם לי ל נגן ולנגן
הללו
הללו בצלצל לשמה
ללו
ללו בצלצל אתו כל הנשמה תהלל
[מוזיקה]
כה כל הנשמה תהלל
[מוזיקה]
כה יש עולם שלם והוא כל כך יפה וזה זה
גורם לי לנגן ולנגן יש נשימה חינם זה
מבורא עולם וזה גורם לי לנגן ולנגן יש בי
חיי עולם שאלוקים נתן וזה גורם לי לנגן
ולנגן הוא נתן לי גיטה ו גם מילים אז למה
לא לנקן ולנגן
הללו
הללו וצלצל נשמה
הללו הללו
בצלצל וע כל הנשמה
עלקה כל הנשמה את
[מוזיקה]
עלקה
ללו
ללו בצלצל נשמה
הללו
ללו צלצלת וע כל הנשמה
[מוזיקה]
עלקה כל
הנשמה
[מוזיקה]
ןק תודה רב וואו וואו איפה הכפיים פה
חבר'ה חברה חבר'ה עבו מבים ושמולי כפת אבל
כן אבל בוא נראה מה קורה בחתונות בעולם
החתונות מה מה קורה שם
חבר'ה א הנה זה
בא
[מוזיקה]
‏m
[מוזיקה]
[מחיאות כפיים]
[מוזיקה]
חמ
[מוזיקה]
יאללה כל מי שבבית חיות כפיים
[מוזיקה]
חזק
[מוזיקה]
[מחיאות כפיים]
[מוזיקה]
‏ah
[מוזיקה]
צו צו צו צו לחו נפשי
ק
‏komo kom kom kom kom
[מוזיקה]
kom
[מוזיקה]
‏ja
[מוזיקה]
נ
אחד
[מוזיקה]
חדחד ךו אוי
וווו אוי ו
[מוזיקה]
וו
[מחיאות כפיים]
חד
[מוזיקה]
כיחד א
[מוזיקה]
יויי
[מוזיקה]
[מחיאות כפיים]
ו
[מוזיקה]
אח
[מוזיקה]
חד
יוי
[מוזיקה]
אווכח אווי וו אוי אוי אוי ו
ויה אחד יוי
וך אחד יכי
יחידך
אוו
וה
עברו מ וינברג בשדור חי כאן עם שמואל יפת
מרים פה את האולפן רבותיי בין הזמן א
להביע ווליום וליום שף אחד
[מוזיקה]
לא דומים
דומים
ורשר
[מוזיקה]
בןמ
דומ בור ומ אשר בשח
קומים
חדמש
[מוזיקה]
קמשר
בחו קדמים
רדומים
היומים אשר בניש יכו
ק
חירמ אוי
ומשב לי
לייסורי רננו רננו לכל חי ליבי ליבי ליבי
סורי עננו
לכל ליבי ליבי ליבי ליבי ליבי
וסורי ירננו ירננו לכל חי ליבי ליבי ליבי
לי יזינו לכל
[מוזיקה]
חי
[מוזיקה]
‏h
[מוזיקה]
א חבר'ה איפה הכפיים לבור מוג שמול
פת אקן אקשן אבל אחרי הפרסומות הם עוד
ישובו השניים האלה חוזרים מיד עבו מ
וינברג ושמואל יפת רבותיי איתנו כאן
באולפן איפה אפשר להזמין אתכם חברה א
אריאל וינט מי שרוצה מי שניתן טלפון 05
523 054 8432 52 ש בעזרת השם שיהיה סיעתא
דשמיא אמן אמן אמן ואמן טוב עכשיו עברו
מוברג משפט סיכום שלך א ואנחנו נרצה לשמוע
ככה חלק אחרון של שיר אומי משפט סיכום
הייהה כיף להיות פה זה חמו שנחזור לפה
הרבה וזהו כיף אין עליך אין על התוכנית ד
אני יכול להגיד ואני מעריך מאוד את
המוזיקה שלך ואנחנו נשתדל להשמיע כמה
שיותר ויאללה תנו לנו איזה מחרוזת סיום
בינתיים אני רק קודה לדוד פדידה ודודי
איינור שערך והפיק ומנדי אור תכנ ואני
מנחם טוקר ושהה לנו רק בשורות טובות יהיו
לנו בשורות טובות אחרי בשורות האלה מארצות
הברית ועברו מ וינברג יתן לנו ככה שיר
סיום שמולי פת
בבקשה
שיר ששמואל לכים מנדי גרוי
שר ד פדו מציל וינ הו
מרחו מציל בכל
צוק פ פד צ וינה הו
מרחם וינ הו מרחם בכל סור
צוקו ן אין לנו מלך אין אין לנו
אויז אין לונו סומך אי לו
איוו אי אילנו מלך אי אי לונו
איזה אילנו סוי מך אין לו אילו
[מוזיקה]
‏h
[מוזיקה]
אבו מי וינברג ושמואל יפת מרימים פה את
האולפן
[מוזיקה]
רבותיי אין לנו מלך אין אין לנו אוי
זהי אין לסמך אין לו אין לו
טוי אנו
מלך אילנו
איזה אילנו סוך אין ו
איו כל חי תמיד איתי
[מוזיקה]
כ