0:00 / 0:00
הרב אריה שטרן זצ"ל: "אני חושב שיש לכבד את העולים שהם תלמידי חכמים מובהקים" #הרהבית
3,134 views
#הרבנותהראשית #יהדות #ירושלים
Categories:
Torah
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
אני חושב שיש לכבד את העולים שהם תלמידי
חכמים מובקים שמדקדקים בקלה ובחמורה. אני
מצידי לצערי הרב ניסיתי לעשות משהו במועצת
הרבנות הראשית לישראל. לרכך את השלט שמונע
את לי עלר הבית. לא להגיד שמותר אבל לא
לכתוב שמי שהולך חייב כרת. אני חושב שזה
לא דבר אגון לומר על יהודי כמו מהיהודים
הגדולי תורה המובקים שלנו שהולכים להר
הבית להגיד עליהם מילים חריפות כאלה אני
באמת לצערי הרב גם בזה לא נענה