0:00 / 0:00
הצל ואני - שירה גבריאלוב (מתוך הקמפיין החברתי "שתיקת הגברים")
4,396 views
בראשית מרץ 2013 הפיקה סדנת ספוט, הפועלת במסגרת בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל, את הטריילר "שתיקת הגברים" לקידומו של קו הסיוע לגברים ולנערים נפגעי תקיפה מינית. כחלק מהמהלך התקשורתי הוקלט מחדש שירו של יהודה פוליקר, "הצל ואני", בביצועה של שירה גבריאלוב, ובהפקתו של גל פדה. את המהלך השלם ניתן לראות באתר הפרויקט http://www.shtika.co.il/ מילים ולחן: יהודה פוליקר עיבוד והפקה: גל פדה שירה וקולות: שירה גבריאלוב תופים: תומר צידקיהו בס: אבי יפרח פסנתר: אלעד אדר עוד: יונתן קרת גיטרות, פדים, תכנותים ועריכה דיגיטלית: גל פדה מיקס: יונתן דנינו מאסטרינג: גל פדה הפצת השיר: לינקטון דנה לוגסי יחסי ציבור הוקלט באולפן של גל פדה www.gpadeh.com *זכויות ההקלטה, ההפצה וההשמעה ניתנו ע"י יהודה פוליקר*
Categories:
Music