0:00 / 0:00
♾️ "ואהבת לרעך כמוך" עד היכן? 🖋️סיפור ומסר נפלא לפרשת אחרי מות קדושים | הרב שלמה מילר
650 views
💗 הדרך שלכם להכיר תודה לקול הלשון על ההשקעה האדירה ועל מגוון השיעורים מקליקים בכפתור התודה עכשיו❣ 👍 זכו את הרבים בקליק! הירשמו למנוי לערוץ קול הלשון! הצטרפו לוואטסאפ וקבלו את מיטב הסרטונים והשיעורים ✅בעברית https://chat.whatsapp.com/LLRTJJTQ7vAEQEpN4fuSXK ✅באידיש https://chat.whatsapp.com/HOJbRxiL8ZhBbwJrxMfX5b ✅ Kol Halashon on WhatsApp https://chat.whatsapp.com/CnuIKfNOZnJHRZ8R1dGSj5 🔊 ערוץ הספוטיפיי של קול הלשון https://open.spotify.com/show/0LcIowwqek4aWtHrD4JxUT 👈 לאתר קול הלשון https://www2.kolhalashon.com/#/regularSite/home #הרב_שלמה_מילר #סיפור_ומסר #פרשת_השבוע #דבר_תורה #מוסר #חיזוק #אמונה #ביטחון #שיעור_תורה #קול_הלשון #פרשה #השראה_תורנית #תורת_חיים #מסר_לשבוע
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
שבוע בעזר השם נקרא פרשסחרי מויסקדוישים
פרשס קדוישים יש לנו את המצווה של ואהבתו
לריחו קומויכו
וכמה המצוות
ולבין
על כל מה שקשור במצוות של בן אודום לחברו
כמה שתראה מחמירה
ואוהבתו לרח אוקומוכו איי איי
תראה מזו בתחילת הפר שס אחרי מויס כל
הכפורש של הכהן גודוליל בים הכיפורים כדי
לכפר עליוניסם של ישראל אבל אומרת המשנה
ביומ
מצוו של בנודם לחירוי אין יומה כיפורים
מכפר שירצירו
כל הכפורה לא עוזרת
לרצות בינ מלחבי כמה זה חמור
[אנחות][התנשפויות]
אוי על זה שמעתי כזה ורד נויר
אנחנו אומרים בסוף התפילה שים שולו עם טוב
וברוכו מיד אחרי זה אלוקי נצור לשני מרו
איי איי איי שמוטניפלו
אברך עומד
בצוחניה עושה קנייה שעתיים מרגיש אה זה
היה קנייה מוצלחת שבה מחירים ברוך השם היה
כל מה שצריך עומד כבר עם העגלה בקופה מוכן
לחשבון אבל פתאום מכריזים ברמקולים
לכל הלקוחות מצטערים עסקיות נגמרו זה יקח
שעה עד שיבוא מהמחסן אוי ואבוי מה עכשיו
עוד שעה גבר מה עושים איך הוא יבוא ב
אויש
קמה מאומה אחד הפועלים הלך
ומצא שק שלם של שקיות והייתה רווחה מרוצה
מאושר
יש שקיות גמר את הקנייה מילה שקיות 10
שקיות הולך לרכב מאושר באמצע הדרך הוא
רואה יש איזה מוצר עם איזה חדות כזה חותך
בשק אוי גבל רק שזה לא יקרה לי טה מה יהיה
פה איי איי איי
התפללו בתפילה התוכונן רפואינו בורחולינו
מה לא מה הכלי מחזיק ברוכה
עם מה אנחנו לוקחים את כל האשפוס הטויבוס
שים שולים אין כלי מחזיק ברוך לשאולהם אבל
מיד אחרי זה מתפללים אלוהיקי נצורר לשיני
מירו וספסיי מדבר מרמו שלא יהיה חורים
בשקית
שלא נגיד איזה מילה לא טובה שהשם ירחם
יהרוס את כל השלום
ופה אני חייב לספר לכם סיפור נוירו שמעתי
לאחרונה
יש יהודי בירושלים
יהודי ששייך
לחסידי גור י יקר קוראים לו הרב רמורדכי
רושצקי
הוא יהודי
בלב חם
אה [כחכוח] טויר שמיים יהודי יקר מאוד
אבא שלו נפטר
אה
כשלושה חודשים לפני פסח
היה גר ברחוב שמתטת מנשה בבני ברק
הלכתי לנחם אותו יהודי כמה מות
כעבור חודשיים הוא מספר לי סיפור מדהים
הוא גמר להתפלל א גם כמהשיבה
ו
עלו לקבר
חזר לירושלים
הוא גר בחובזר מתפלל
באיזה בית כנסת שמה
הר צבי
והוא ניגש לפני עמוד מנחה. עכשיו הרב שלו
אמר לו, הוא לא ידע שזה דווקא מנהג של
קהילה שלהם. הוא חושב שזה ככה. שכמו שבבית
האבילים לא אומרים תחנון לא לעורר דינים,
אז גם המנחה, שזה עדיין בשיבוה, עליו שכבר
קבו מהשיבוה, אבל עדיין יש עניין של
דינים, אז לא אומרים תחנו נמנחה הראשון.
מכיוון שכך הוא גומר להתפלל ומתחיל להסגר
דל סגרדשמעי רבו
צועק לו שמה מישהו מאחור מה זה פה שטיבל
של חסידי גור מה זה הדבר הזה תחנון הוא
מנסה להסביר לו אבל ההוא ממש בתביעה כזאתי
מה זה הדבר בוא תחנון
הוא היה כל כו כל כולו מבואעס מה טוב אבל
הוא נשך שפתיים הבליג
הוא מתחיל אלינו לשבח ההוא לא מוותר הוא
דופק לו בגב מה זה תחנון הוא הרגיש כל כך
הוא עדיין באמצע לאסוף את עצמו רגשית אחרי
שבעת ימי ניחום אבלים וכעת ככה להיני כולם
לחטוף כזה יוטם מה עושים הוא הרגיש כל כך
נורא עם עצמו
הוא רצה לברוח הביתה
נשך שפתיים גמר להתפלל יצא החוצה בחוץ
מחכים איזה שתי בחורים כבני 30 אנחנו
מבוגרים ראינו מה היה ראינו איך שתקת
והבלקת
בבקשה אתה יכול לברך אותנו אמר לי אפילו
לא טוב ברכה ברכה עיקר תנו לי ללכת הביתה
[כחכוח]
בירך אותה שאין להם זיווג הגון
שמור אבל סיפור
עובר שלושה שבועות
הוא גומר להתפלל מנחה הוא יוצא החוצה
עומד שמה בחור, מגיע לי מזל טוב, מאזל
טוב, תרסתי מזל טוב, מי אתה? אתם לא
זוכרים? לא, אני אותו בחור שבירכת אותי
לפני שלושה שבועות,
ברוך השם תרסתי.
חודש אחרי זה הגיע הבחור השני.
כוח של נצוע לשני מירו וספוסי מדבר ממו.
לא לחרחרר ריב ומדון. בואו נשתדל כולנו
להתחזק בואוהבתו לריחו קמוכו.