0:00 / 0:00
חזרתי לצייר✏️
1,626 views
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
הרבה שאלו אותי לאחרונה מה קורה עם
הציורים, מתי תעשה איזה ציור חדש והאמת
שכבר כמה חודשים לא נגעתי בעיפרון.
[מוזיקה] לפני יותר מחצי שנה התחלתי
פרויקט גדול של ציור מהתוועדות של הרבי
ומשהו שם לא הסתדר לי [מוזיקה] מכל מיני
סיבות ואחרי שבועיים שאני כבר משקיע בציור
עצרתי הכל. זה קשה לצייר. זה לא תמיד כיף
כמו שזה נשמע. צריך המון סבלנות לעבוד לאט
[מוזיקה] לאט. יש רגעים שאני מרגיש שזה לא
זה. משהו לא נראה לי בסדר. המון תסכול
וכאבי ראש. יכול להיות שזה נובע קצת
מפרפקציוניסטיות.
כל ציור זה פרויקט. פרויקט של חודש,
חודשיים ולפעמים גם כמה חודשים. אבל בסופו
של דבר [מוזיקה] זה שווה את זה. ועכשיו
אחרי יותר מחצי שנה החלטתי שאני חוזר
לצייר. פתחתי דף חדש והתחלתי את אותה
[מוזיקה] תמונה מההתחלה. אז בעזרת השם
מקווה שילך לי טוב. ואם זה מעניין אתכם
[מוזיקה] התהליך של הציור, אני מעלה מדי
פעם לסטטוס ולערוץ שלי ביוטיוב. נטרא