0:00 / 0:00
אדר חודש התהפוכות של עם ישראל | הרב אליהו ובר
125 views
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
בשנה פשוטה לחודש יש שתי עניינים וגם הדר
הסמוך לשבט וגם הדר הסמוך לניסן
בשנה מעוברת אז יש אדר אחד שהוא זריבים
דיין למצוות והדר שני שהוא למוך גאולה
לגאולה בשנה פשוטה שתיהם באים ביחד העניין
של חודש אדר
וגאולת עם ישראל מהגלות של בית שני אנחנו
עומדים עכשיו עכשיו בתקופה שאנחנו
קרובים לגאולת עם ישראל, כבר התחלנו,
הקדוש ברוך הוא הביא אותנו כבר לארץ ישראל
שלב אחרי שלב. חודש הדר הוא חודש הגאולה
הוא חודש שיהיה את הסיום של פרטי הגאולה.
בחודש הזה אנחנו נחנוך את בית המקדש.
בחודש הזה מנצחים
את כל ממשיכי המן. במקרה עכשיו זה הפרטים
האיראנים בחודש הזה אנחנו עם ישראל ניגל
>> וכמו שבזלמן בית שני סיימו את חורבן בית
שני את חורבן בית ראשון את בית שני בנו
בחודש אדר גם עכשיו בחודש אדר אנחנו נבנה
את בית המקדש
>> חודש אדר שבא עלינו שאנחנו נכנסים לתוכו
אנחנו בוא אנחנו הכל יתהפך פה ומה שאנחנו
רואים ובאמת באמת המקום פה מתהפך לטובה
ויש הרבה שינויים אבל החודש הזה אנחנו
נראה את כל המהפכה הסופית ונהפוך הוא אשר
ישלטו היהודים אימה בשוניהם
>> עם ישראל כולו
יבוא לפה להשתחוות להתפלל ולבנות את בית
המקדש במרה בימינו בידינו אמן ‏Bien