0:00 / 0:00
מתוך פודקאסט הבורסה פרק 13 מבית #תוכןאחד
60 views
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
מרוויח שם את כל הכסף במערך המרכזי?
התשובה פשוטה. הציבור מרוויח. יש קופה
ציבורית שהקופה כולה מולות לציבור. היא
מבססת את עצמה והנה היא עוד יותר מבוססת.
ואפילו עכשיו בשעה הזאת שאתה שואל את
השאלות שלך אז אנחנו אומרים כל הציבור
יקבל את ההלוואות. וכשהאון הולך ומצטבר עם
הזמן כשיהיה עון עצמי והתוכנית הכלכלית
כבר לא תצטרך להביא שום דבר זה כסף ציבורי
ששייך לציבור ויגיע לציבור. אף אחד לא
מרוויח. מרוויחים כמובן השכירים שמקבלים
את מסכורתם אבל זה מתנהל כמו כל מקום.
כל מקום בצורה הראוריה כפי שזה מתאים הם
אותם כלים למען הציבור
>> אפשר לבדוק את העמותה כפי שמתפרסים הדוחות
של חברות הציבוריות בגיידסטר ובכל מקום
אפשר לעבור ולראות את הדוחות של הגמח
ולחקור אותם אתם מוזמנים אומחי שהוא קאון
לחקור ואולי נציע הצעות להתקל כי חברת
סיבור יהיה לכם כל חברה ציבורית וכל עמותה
היום הכל שקוף היום אין דרך להסתיר דברים
היום הכל פשוט נמצא ומפורסם כל אחד יכול
לגשת לכל נתון