0:00 / 0:00
אהרן רזאל מספר על הדיסק החדש // רשת ג' 01.03.15
190 views
אהרן רזאל מוציא אלבום חדש, ואתם יכולים לקבל אותו ראשונים! לחצו על הקישור כדי להשתתף בפרויקט ההדסטארט: http://goo.gl/ah5dDc אהרן רזאל מתראיין לתכנית 'חלונות' ברשת ג' - יומן חדשות המביא את העדכונים החמים במוסיקה הישראלית --- דף הפייסבוק של אהרן רזאל: http://goo.gl/mKJ2qq האתר של אהרן רזאל: http://aharonrazel.co.il
Categories:
Music
Comments(0)
Transcript
Auto-generated transcript. Not time-synced to the video.
עכשיו אנחנו עם שיר חדש לאהרון רזאל נשמע
עמנו כמה צלילים תכף גם נסוכח
איתו אני רושם שלא ישכח לא אשכח אותם ימים
אני יצאתי כי שמעתי את כולך כמו בי בפנים
אותך ראיתי בעיני הילדים הקטנים השובבים
בתוך צבעי
החמה שבא בנרים אדם יוצא אינו יודע
הצפון לא בדרכים הנה יצאת
[מוזיקה]
לקראתי הדלת נפתחה לשים טעות האבנים בין
שיחקו הילדים באותיות ובמילים אותך ראיתי
פה ושם כמו משחק המחבואים מציץ עליי משגיח
מן החלונות שהיו פתוחים אדם יוצא ומשאיר
חלון פתוח לעולם אני מצאתיך
לקראתי שמיים שפתחת
מעליי שתקתי ושמעת
תפילותיי היית לי עמוד אש בלי
לבקש עמוד ענן בשביל חדש וישן השמיים
שפתחת
מעליי אני שתקתי ושמעת
תפילתי היית לי עמוד אש בלי לבקש
עמוד ענן ולא שאלתי אותך לא
סינגל ראשון מתוך אלבום חדש לאהרון רזאל
אישי ומרגש ימי צפת ככה זה נקרא עכב נשמע
אותו במלואו שלום ושבוע טוב לארון רזל
שבוע טוב לופר שבוע טוב למאזינים מה
העניינים
אה יש קצת אבל טוב מה מה יש לא
אני יודע חודש אדם יש הרבה דברים לשמח
הייתי פה היום הלכתי לנגן בכלא לשמח שמה
סירים מה אתה אומר כן בכלא שלי הזמינו
אותי לשמח שם את את הסירים איך קיבלו אותך
אה איך אומרים אזורות צוחות היה שמח כן
עושים שמח כן ואת השיר החדש גם שארת עליהם
לא לא שארתי להם את ידיים גם לא קבעתי את
מושבי אמרתי זה לא נעים
כן קצת מצחיק
קבעתי את מושבי בבית המדרש או בבית
הכלא. אני רושם שלא אשכח שלא אשכח אותם
ימים. ככה נפתח שיר החדש עם מי שפת. על
אלו ימים מדובר.
אמ יודע מה זה בעצם אה כל מיני ימים שיש
לבן אדם בחיים שהם ימים שהוא נזכר בהם.
הוא היום
מרגיש שהוא עבר קצת הרבה תקופה והוא נזכר
בימים שהוא היה יותר פשוט כזה
ובלי את יודעת התחלת הדרך כזה את יודעת
אצלי זה היה ש אחרי הצבא נסעתי קצת לצפת
ולפני שהתחתנתי לפני לפני הקריירה צריכה
להגיד שהכל היה כזה יותר
קצת לאיבי כן היום עדיין טוב ברוך השם זה
לא שיר אבל זה
היה בוסרי. כן.
ומה היה שם בצפת?
אמרת א מין א חושב שכל אחד א אחרי הצבא
שהוא יוצא לאיזשהו מסע. אני הגעתי לצפת ו
אה זה הטיול של אחרי הצבא אצלך? זה זה
נמשך לעד היום. לא עד לא
חזרתי. אני יודע אם
במס אבל לא זה יותר מזה. זה חיפוש עצמי,
הגדרה עצמית אולי
וזהו פחות או יותר א אתה יודעת זה היה ככה
מקום א שבו נפגשתי השילוב של המוזיקה
והתורה וה זמר אד לא חשבתי שאני יהיה זמר
לא חשבתי שאני עשיר אני הייתי יותר
באקדמיה למוזיקה למדתי קומפוזיציה חשבתי
שאניזה מרצה או משהו אבל פתאום התחלתי
לשיר ונפתח משהו לפני כמה שנים זה היה מה
כמה שנים היה פה אתה יודע
לא רוצה להיזכר. אה 17 18 שנה. וואו. כן.
אז מתי כותבים את השיר הזה? מתי נזכרים
בתקופה היא?
א איזה לילה אחד ככה לילה יושב בסלון שלי
בנחלאות. הילדים ישנו כבר והתחלתי להגיע
לגיטרה ו נזכרתי ככה בצפתי איתו. מה? היא
הייתה תקופה משמעותית ממש. מה היום? היום
במבט לאחור 17 18 שנים אחורה. תקופה
משמעותית. כן. כן. התחלה של משהו. התחלה
של משהו מאוד קסום.
אתה יודע, אם אני משווה את השיר הזה
לאלבום האחרון א שהרבה מהשירים בו היה בהם
קצב אחר מקפיץ יותר. אלבו. כן. זה אלבום
אחר לגמרי הולך להיות. זה בנימשם שיר
ראשון
הדיסקד הלו. כן כן. אה אני רשי גם להזמין
את האנשים. אפשר שמוצא שבת הקרוב אני
מופיע עם השיר הזה עושה הופעה מיוחדת
בצוללת. חגיגה. כן. אז א לעשות משהו מיוחד
גם אם אני ורביית מיתרים זה דבר שאף פעם
לא הייתי עד עכשיו הייתי ארוכיס באלב
הקודמים מחשמל את הבמות עם שתי גיטרות
קופץ רוקד כן וקופץ ורוקד ועכשיו אני אומר
אה בחל הרבה פעמים שואלים אותי כמה שנים
אני בתחומה של המוזיקה ידית אז אני אומר
בדרך הלצה שאם הייתי להקרה היינו כבר
מתפרקים כי עברתי מלא שנים אני מרגיש שאני
כאילו מישהו אחר לגמרי מאלבומים הקודמים
כאילו בכלל לא זה בכלל לא אותו אהרון שכתב
את זמן הגאולה לפני 20 שנה וסמל התיבה זה
משהו אחר אני אני פסנטר ורביעת כלי קשת
יותר א יותר קורא איזה האלבום הרגיש אין
לי יודע אם שם אבל משהו כזה ככה זה
כשמתבגרים
כן כנראה אה פתאום מתמכרים ל את הרגשויות
האלה כן אז רגע במוצא שבצוללת שקרוב באמת
זה יהיה
במצוללת ירושלמים זה טוב זה עדיין פורים
לא זה כבר בעצם אה מי ששתה הרבה עדיין
יהיה בפורים אבל קרונית שבת זה כבר לא
פורים אז אתה לא מתחפש אני בטח בטח מתחפש
למה מתחפשים
יודע שמים איזה משהו מצחיק על הראש על
האוזניים אה לא לא משהו מוגדר לא לא
רובוטריקים או משהו
הבנתי אהרון רזל אנחנו נשמע עכשיו את השיר
במלאוי ימי שפת רבה ופורים שמח
איזה כיף, כיף לדבר איתך ושיהיה באמת
טובים שמח לכולם
והזנה מה נעימה. תודה. להתראות.
لا